Na vijf jaar werd het opnieuw tijd om de clubkleding eens op te frissen. Het resultaat zie je hieronder met dank aan onze sponsors 't Huys en café The Sox. Een nieuwe clubfoto moet nog worden gemaakt - we wachten op een mooie zonnige dag.
Lees hier onze nieuwsberichten, heb je zelf iets te melden aarzel dan niet om ons te contacteren!